טיפות
לסבים וסבתות  
טיפות סבים וסבתות

התעמלות בריאותית לנשים במים בטיפות מתקיימת בבריכה מרווחת ומקורה במים חמימים המותאמים במיוחד לפעילות זו,
הקבוצה קטנה ואינטימית וכל אחת ואחת מאיתנו מקבלת יחס אישי
ותרגילים המותאמים ליכולותיה ולצרכיה. בשילוב הידרותרפיה וטיפולי הרפיה מפנקים הנשענים על יסודות הוואטסו המותירים אותך לצאת מהמים נטולת כאבים, רעננה וקלילה 
המטפלת הינה הידרותרפיסטית מומחית שתלווה כל אחת ואחת באופן אישי משבוע לשבוע
בקבוצות בטיפות תוכלו למצוא נשים מכל מגוון הגילאים
40+ 60+ 80+
 
התמדה בפעילות גופנית, מביאה לשיפור ביכולת הגופנית להפחתה בכאב ולשיפור המצב הרוח התפקוד היומיומי ומכאן באיכות החיים
הפעילות במים אף תורמת רבות לשיפור שיווי המשקל ולשיפור הקואורדינציה, ומקטינה את הסיכוי לנפילות.
 
המים הם סביבה בטוחה ומוגנת והעבודה בהם מאפשרת טווחי תנועה גדולים, ירידת מתח במפרקים בכלל ובעמוד השדרה בפרט, חיזוק רצפת האגן, חיזוק שרירים, ושמירה על שיווי המשקל.
 
התעמלות במים להפחתת כאב:
הפעילות במים מפחיתה את הכאב, ובכך יתרון הפעילות במים ע"פ התעמלות ביבשה שכן התנסות בכאבים ממושכים, מביאה אותנו  להימנע מפעילות גופנית ועלולה להחריף את הכאב. לא כך במים! עצם השהייה במים תורמת לירידת מתח במפרקים ובעמוד השדרה הוכח במחקרים רבים כי המים החמימים משמשים כסביבה מפחיתת כאב.
 
הפעילות במים הוכחה כמפחיתת כאב ומומלצת בטיפול במקרים:  כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי קרסול ברכיים, רגליים, כאבי ברכיים ולהקלה על שרירים תפוסים
 
התעמלות במים לשיפור הגמישות וטווח תנועה:
ירידה בגמישות גורמת לכאבים, מוגבלות ושינוי ביציבה. המים הם סביבה אידיאלית לעבודה על גמישות וטווח תנועה, שכן הם מאפשרים טווחי תנועה גדולים וגורמים לירידה בנוקשות הגוף.
מבלי שנחשוש שיתפס לנו הגב או כל חלק אחר בגוף, המים החמימים עוטפים ומגנים על גופנו
 
התעמלות במים לשיפור סיבולת לב ריאה:
ניצול הקלילות במים מכוח המים להציף את גופנו מאפשר לשפר את סיבולת לב הריאה, ע"י הליכה במים, ריצה ממושכת, וקפיצות. תרגילים אלה מסייעים גם בחיזוק שרירים, שרירי ידיים ורגליים, ושרירי רצפת האגן הרפויים בגיל זה. שיפור בכוח השריר מונע נפילות, מקטין תלות, ומשפר את המראה החיצוני.
 
התעמלות במים לשיפור שיווי משקל:
הפעילות במים תורמת רבות לשיפור בשיווי משקל ולשיפור הקואורדינציה. נמצא כי אנשים המקיימים פעילות גופנית נמצאים בסיכון קטן יותר לנפילות.
המים העוטפים אותנו תומכים בגופנו ומאפשרים תנועות ופעילות אשר איננה מתאפשרת ביבשה.
 
הפעילות במים כאלמנט מרגיע
שימוש במים כאלמנט מרגיע, משחרר, תומך, עוטף, מחמם את הגוף והנשמה; העלאת המודעות של הגוף הטובל במים- לימוד עקרונות הציפה, הנשימה, ההתנגדות והשקט של המים ; עבודה ולימוד היכולת של הגוף לעבור ממצב של מתח למצב של הרפיה; עבודה בתמיכה בזוגות ובקבוצה- תרגילים שמאפשרים להקשיב ולתמוך, וכן ליהנות מהמים;
 
ההתעמלות במים בטיפות מתאימה לסובלים מבעיות כגון:
אוסטופרוזיס, כאבי גב פרקים ושרירים, לבעיות שיווי משקל, שיקום לאחר שברים
מקרי פריקת כתף, כתף קפואה או דלקות בפרקים, הפעילות במים משפרת ותומכת במקרים כגון קריעת גידים ורצועות, היתפסות שרירים, בעיות עמוד שידרה,
ולכל אישה אשר רוצה לשמור על גופה ויכולותיה.
 
לסיכום, התעמלות בריאותית במים, משפרת את התפקוד היומיומי, את מצב הרוח המשפר ואת איכות החיים.
 
את מוזמנת להקפוץ אל המים איתנו ולחוות את השינוי בעצמך
 



לצפייה בשעות הפעילות   ליצירת קשר